povedali o nás

22.11.2015 20:13

Gabriela S., Valaliky (učiteľka MŠ)

Ďakujem za všetko veľmi pekne. Cením si to, ste skvelá a lepšie som si nájsť finan.poradcu ani nemohla.

 

 

Michal K, Revúca (skladník)

Milá pani Valéria. Úprimne Vám ďakujem za pomoc v hladani pozicky a odporuceni prima banky. Bola mi schvalena pozicka vdaka vam a dakujem za pomoc a radu s pozdravom Michal K.

 

 


Ing. Jana K., Košice  (audítor a daňový poradca)

Som maximálne spokojná s prácou pani Badevovej. Príjemné vystupovanie, profesionálny prístup, rýchle a čestné jednanie. Všetky poistenia a ostatné finančné záležitosti riešim už len s p. Badevovou, lebo viem, že sa na ňu môžem absolútne spoľahnúť.  Ušetrila som  veľa času a získala osobu, ktorá dohliada na moje zmluvy. Vidieť, že ju tá práca baví a napĺňa. Môžem len odporučiť.


Gabriel K., Seňa (podnikateľ)

Ďakujem pani Badevovej za kvalitné poradenstvo a vybavenie mojich finančných záležitostí v neuveriteľne krátkej dobe. Žiadne čakanie v bankách, či poisťovniach. Všetko dohodla tak, že samotné podpisovanie konkrétnych zmlúv trvalo naozaj pár minút.  Naviac milý a ľudský prístup. Nie je to bežné. Vrelo doporučujem. 

 

Tomáš B., Košice (obchodný zástupca)

S pani Badevovou som riešil a vyriešil otázku môjho životného poistenia. Podrobne a zrozumiteľne mi vysvetlila jednotlivé pripoistenia a nastavila zmluvu presne podľa mojich potrieb.  Všetko s rozvahou, prehľadom a maximálnou trpezlivosťou. Už viem, že nepotrebujem hľadať ďalších finančných poradcov. V budúcnosti budem riešiť úver, samozrejme v spolupráci s p. Badevovou.


Daniel D., Sp. Nová Ves (manažér)

Ďakujem Vám za Vašu prácu. Utvrdil som sa v mojom presvedčení, že som konal múdro, keď som sa na Vás obrátil. 

 

Vladimír V., Košice (vedúci prevádzky)

Som veľmi rád, že som sa s riešením svojej hypotéky na byt obrátil práve na Vás, p. Badevová. Vďaka hypotéke, ktorú ste mi pomohli vybaviť od A  po Z, som  získal prvýkrát vlastné bývanie. V dnešnej dobe natrafiť na človeka, ktorý má za každých okolností porozumenie a ľudský prístup k svojmu kientovi, vôbec nie je samozrejmé. Vašu prácu si úprimne vážim. Mne ste veľmi pomohli, ďakujem. Rád Vás aj touto cestou doporučujem ďalším, ktorí potrebujú pomôcť s hypotékou ale aj poistením.